79 990 Kč
52 990 Kč
Horské elektrokolo Apache Hupahu MX1 510 s hliníkovým rámem je vybaveno středovým motorem Bafang M510 a baterií o kapacitě 840 Wh se systémem architektury 48 V. více
Elektrokolo Apache Hupahu MX1 510 Vás dostane ještě dále a výše, než jste byli zvyklí. Objevujte kouzlo hor ze sedla svého elektrokola. Právě v kopcích oceníte extra silný motor Bafang M510 s maximálním točivým momentem 95 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh, kterou díky 3A nabíječce dobijete do plné kapacity za 7 hodin. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se rozhodnete baterii nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
Náročná stoupání a těžký terén, všude tam je Bafang M510 jako doma. Motor využívaný převžně u vysoce výkonných elektrokol dodává jezdci extrémní podporu při strmých výjezdech a technických pasážích. I přes vysoký výkon motoru M510 je jízda díky torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání příjemně plynulá a přirozená. K plynulosti jízdy přispívá i přítomnost snímače řazení (Gear senzoru), díky kterému si systém vyhodnocuje okamžitou přípomoc citlivěji a to i při řazení v kopci. Inteligentní systém SMART MODE potom zajišťuje plynulý rozjezd a úroveň přípomoci automaticky mění podle výkonu jezdce. Konstrukčně tělo motoru působí příjemným sportovním dojmem, ke kterému přispívá i použití hořčíkového pouzdra, díky němuž se podařilo hmotnost ztlačit na pouhých 2,9 kg.
| Parametry | |
|---|---|
| Výkon | 250 W | 
| Max. točivý moment | 95 Nm | 
| Max. rychlost asistence | 25 km/h | 
| Max. podpora kadence | 120 rpm | 
| Hmotnost | 2,9 Kg | 
| Ostatní | Senzor otáček a torzní senzor, 5 stupňů přípomoci + Walk asistent, inteligentní řídící systém SMART MODE | 
Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.
| Parametry | |
|---|---|
| Kapacita baterie | 840 Wh / 17,5 Ah | 
| Napětí | 48 V | 
| Hmotnost | 4,3 kg | 
| Doba nabíjení | 7 h (3 A) | 
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.
| E-bike | |
|---|---|
| Systém | Bafang 48 V | 
| Motor | Bafang M510, 95 Nm | 
| Baterie | integrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg | 
| Displej | barevný, Bafang LCD C18 | 
| Nabíječka | Bafang 3.0 A, 670 g | 
| Rámová sada | |
| Rám | Apache Hupahu Bafang Al | 
| Barva | šedá | 
| Velikosti | S, M, L | 
| Vidlice | pružinová RST Omega LO | 
| Zdvih vpředu | 100 | 
| Pohon | |
| Počet převodů | 1x9 | 
| Měnič převodů | Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow | 
| Řazení | Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus | 
| Kliky | Bafang 170 mm, 40 z. | 
| Kazeta | Shimano CS-HG200, 11-36 z. | 
| Řetěz | KMC e9 | 
| Brzdy | |
| Brzdové páky | hydraulické Shimano BL-MT201 | 
| Brzdové třmeny | hydraulické Shimano BR-MT200 | 
| Brzdové kotouče | Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) | 
| Komponenty | |
| Řídítka | Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm | 
| Představec | Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° | 
| Hlavové složení | semiintegrované tapered, 44/56 mm | 
| Gripy | Herrmans LR | 
| Sedlo | Selle Royal Vivo Ergo | 
| Sedlovka | pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm | 
| Pedály | Al platformové | 
| Zapletená kola | |
| Velikost kol | 29" | 
| Přední náboj | Joytech QR | 
| Zadní náboj | Joytech QR | 
| Ráfky | Taurus 36H, dráty ø 2,3 mm | 
| Pláště | WTB Ranger 29 x 2,4 | 

| Geometrie Apache Hupahu MX1 510 | S | M | L | 
|---|---|---|---|
| A - Úhel hlavové trubky [°] | 69 | 69 | 69 | 
| B - Úhel sedlové trbky [°] | 73 | 73 | 73 | 
| C - Efektivní délka rámu [mm] | 595 | 615 | 635 | 
| D - Výška sedlové trubky [mm] | 432 | 482 | 533 | 
| E - Délka zadní stavby [mm] | 495 | 495 | 495 | 
| F - Rozvor kol [mm] | 1 163 | 1 184 | 1 204 | 
| G - Výška hlavové trubky [mm] | 120 | 125 | 135 |