APACHE HUPAHU MX1 510

59 990 Kč
79 990 Kč
zoom_in

Horské elektrokolo Apache Hupahu MX1 510 s hliníkovým rámem je vybaveno středovým motorem Bafang M510 a baterií o kapacitě 840 Wh se systémem architektury 48 V.

Vlastnosti

Elektrokolo Apache Hupahu MX1 510 Vás dostane ještě dále a výše, než jste byli zvyklí. Objevujte kouzlo hor ze sedla svého elektrokola. Právě v kopcích oceníte extra silný motor Bafang M510 s maximálním točivým momentem 95 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh, kterou díky 3A nabíječce dobijete do plné kapacity za 7 hodin. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se rozhodnete baterii nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.

Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.

  • extra silný středový motor Bafang M510 s kroutícím momentem 95 Nm a tělem z lehké hořčíkové slitiny pro nižší hmotnost celého elektrokola
  • integrovaná vysokokapacitní baterie Bafang BT F311 o kapacitě 840 Wh
  • použitý uzavřený systém Bafang se systémem architektury 48 V
  • přehledný podsvícený LCD displej Bafang s možností připojení např. mobilního telefonu přes USB (funkce powerbanky)
  • rychlý a kompaktní nabíjecí adaptér 3 A
  • přední uzamykatelná odpružená vidlice RST Omega se zdvihem 100 mm
  • spolehlivé brzdy Shimano MT201 s kotouči (180 / 160 mm)

Specifikace

E-BIKE
systém
Bafang 48 V
motor
Bafang M510, 95 Nm
baterie
integrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg
displej
barevný, Bafang LCD C18
nabíječka
Bafang 3.0 A, 670 g
RÁMOVÁ SADA
rám
Apache Hupahu Bafang Al
barva
šedá
velikosti
S / M / L
vidlice / zdvih
pružinová RST Omega LO / 100 mm
POHON
počet převodů
1x9
přehazovačka
Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow
řazení
Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus
kliky
Bafang 170 mm, 40 z.
kazeta
Shimano CS-HG200, 11-36 z.
řetěz
KMC e9
BRZDY
brzdové páky
hydraulické Shimano BL-MT201
brzdové třmeny
hydraulické Shimano BR-MT200
brzdový kotouč (p/z)
Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm)
KOMPONENTY
řídítka
Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm
představec
Apache Al 31,8 x 80 mm, 7°
hlavové složení
semiintegrované tapered, 44/56 mm
gripy
Herrmans LR
sedlo
Selle Royal Vivo Ergo
sedlovka
pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm
pedály
Al platformové
ZAPLETENÁ KOLA
velikost kol
29"
přední náboj
Joytech QR
zadní náboj
Joytech QR
ráfky
Taurus 36H, dráty ø 2,3 mm
pláště
WTB Ranger 29x2.4

Středový motor Bafang M510

Náročná stoupání a těžký terén, všude tam je Bafang M510 jako doma. Motor využívaný převžně u vysoce výkonných elektrokol dodává jezdci extrémní podporu při strmých výjezdech a technických pasážích. I přes vysoký výkon motoru M510 je jízda díky torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání příjemně plynulá a přirozená. K plynulosti jízdy přispívá i přítomnost snímače řazení (Gear senzoru), díky kterému si systém vyhodnocuje okamžitou přípomoc citlivěji a to i při řazení v kopci. Inteligentní systém SMART MODE potom zajišťuje plynulý rozjezd a úroveň přípomoci automaticky mění podle výkonu jezdce. Konstrukčně tělo motoru působí příjemným sportovním dojmem, ke kterému přispívá i použití hořčíkového pouzdra, díky němuž se podařilo hmotnost ztlačit na pouhých 2,9 kg.

 

Podrobné informace k motoru:

  • středový motor
  • výkon 250 W
  • Max. točivý moment 95 Nm
  • senzor otáček a torzní senzor
  • inteligentní řídící systém SMART MODE
  • Max. podpora kadence 120 rpm
  • Max. rychlost asistence 25 km/h
  • 5 stupňů přípomoci + Walk asistent
  • hmotnost 2,9 kg

Baterie Bafang BT F311 840 Wh

Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.

Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.

 

Podrobné informace k baterii:

  • nominální napětí 48 V
  • kapacita 840 Wh / 17,5 Ah
  • doba nabíjení 7 h (3A)
  • hmotnost 4,3 kg

 

LCD displej Bafang C18

 

Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.

 

Funkce displeje:

  • Aktuální rychlost
  • Průměrná rychlost
  • Maximální rychlost
  • ujetá vzdálenost
  • celková ujetá vzdálenost
  • doba jízdy
  • předpokládaný dojezd
  • indikátor stavu baterie
  • zobrazení času
  • nastavitelná intenzita podsvícení

 

Nabíjecí adaptér Bafang 3.0 A

Podrobné informace k adaptéru:

  • výstupní proud 3.0 A
  • rozměry 166×83×48 mm
  • hmotnost 670 g

VELIKOST RÁMU / VÝŠKA POSTAVY

GEOMETRIE

  velikost S velikost M velikost L
A / úhel hlavové trubky (mm) 69 69 69
B / úhel sedlové trubky (mm) 73 73 73
C / efektivní délka rámu (mm) 595 615 635
D / výška sedlové trubky (mm) 432 482 533
E / délka zadní stavby (mm) 495 495 495
F / rozvor kol (mm) 1163 1184 1204
G / výška hlavové trubky (mm) 120 125 135